NE PROPUSTITE BOŽIĆNU ČAROLIJU: HTV prikazuje koncert “Na Božić s ljubavlju: Nikša Bratoš i prijatelji”

Hrvatska radiotelevizija (HRT) na blagdan Božića, u nedjelju, 25. prosinca na Prvom programu (HRT-HTV1) u terminu od 20:15 sati nastavlja božićnu čaroliju prikazujući prigodan božićni koncert “Na Božić s ljubavlju: Nikša Bratoš i prijatelji”.

U Laubi se dogodio jedan lijepi susret pjesme, prijatelja i Božića pod nazivom ‘Na Božić s ljubavlju – Nikša Bratoš i prijatelji’. Cijeli program ovog božićnoga glazbenog druženja osmislio je Nikša Bratoš i pritom okupio svoje prijatelje, mahom zvjezdana imena domaće glazbene scene, od kojih su neki prvi put pokazali svoje obitelji, ali i izveli nove pjesme posvećene svojim najdražima.

Tako je Marko Tolja otpjevao po prvi put “Zbog tebe”, pjesmu koju je napisao za svog sina Mara. Najljepše bi to bilo opisati riječima – kada obitelj i prijatelji ispune kuću, a pjesma i ljubav ispune ti dušu. A što ima ljepše na Božić nego slaviti ga u krugu prijatelja koji su nam postali dio obitelji? Ovoga Božića Nikša Bratoš, glazbenik, skladatelj, aranžer i jedan od najboljih glazbenih producenata, okupio je svoje prijatelje, vrsne glazbenike i svoje dugogodišnje suradnike kako bi nas darivao pjesmom i ljubavlju!

“Obitelj i prijatelji – to su vrijednosti koje najviše cijenim. U životu, osim obitelji u kojoj smo rođeni i s kojom živimo, imamo i drugu “obitelj”, ljude koje tijekom života biramo, volimo i okupljamo. Prijatelje. Draga lica oko nas donesu nam radost, i blagdan je uvijek kad smo zajedno. A pogotovo kad je to na Božić. Želio bih da uz nas osjetite ono što smo mi osjećali tu večer. Sreću, kad na Božić obitelj i prijatelji ispune kuću, a glazba i stihovi ispune dušu”, izjavio je Nikša.

Uz Nikšu Bratoša domaćin blagdanske večeri je omiljeno TV lice Duško Ćurlić. “Postoje neki ljudi i postoje neki dani u godini kada imaš potrebu u ovome ludome vremenu i tempu osjetiti njihovu blizinu, emociju i podsjetiti se ljepote koju sa sobom nosi glazba. Božić je jedan od tih dana kada darujemo sebe i sebi drage prijateljstvom i onim toliko potrebnim mirom u koji ulaziš ispunjen i sa puno sjećanja. Velika mi je čast što me Nikša pozvao da budem domaćin zajedno s njim u jednoj glazbenoj čaroliji koju smo vam spremili. Sjajni glazbenici, prijatelji oko nas i neke sasvim posebne pjesme. Nadamo se da ćemo tu toplinu donijeti i vama i da ćete zajedno s nama provesti jednu posebnu blagdansku večer”, izjavio je Duško.

Kao što su naši domaćini rekli, sve što ti treba u ovoj noći je malo dobrih ljudi i puno dobre glazbe. Dobri ljudi koje su naši domaćini ugostili su: Danijelu Martinović, Ginu Damjanović, Marka Bratoša, Eni Jurišić, Vjekoslava Ključarića, Marka Tolju, Mayu Sar, Minu i Mahira Sarihodžića, Gabi Novak i Matiju Dedić, Gibonnija, Mayu Azucenu koja je čak na božićno druženje stigla iz New Yorka. Maya je pjevala “O Holy Night” zajedno sa zborom “Izvor”, kao i “Amazing Grace”, zajedno s Gibom, i “Oprosti” i, na koncu, “All You Need Is Love” uz glazbenike: Dražena Bogdanovića, Marka Ramljaka, Mladena Kosovca, Maaseja Kovačevića, Zbor Izvor te bend koji više od dvadeset godina okuplja Nikša Bratoš.

Na kraju ove posebne večeri Nikša Bratoš i Duško Ćurlić za Božić su zaželjeli svim gledateljima ono što su i sami doživjeli: punu kuću dragih ljudi i puna srca ispunjena ljubavlju i pjesmom!

Zato ne propustite biti u društvu Nikše Bratoša i prijatelja i božićni koncert “Na Božić s ljubavlju” u nedjelju, 25. prosinca na Prvom programu (HRT-HTV1) u terminu od 20:15 sati.