“A gdje si ti” nova je pjesma neprikosnovene dive Josipe Lisac. Osim što je nagovijestila njen izlazak na društvenim mrežama, Josipa je oduševila činjenicom da je autorica glazbe.
Pjesma je nastala u suradnji s Alkom Vuicom koja je za Josipu napisala neke od najljepših pjesama i pijanistom Zvjezdanom Ružićem.
⬇ Josipe Lisac: A gdje si ti ⬇
“Ovo nije prva pjesma koju sam napisala, prva je bila još u osamdesetima, a inspiraciju sam našla u svemu što me okružuje. Promatram oko sebe, razmišljam o svemu što me okružuje. Duhovno sam hrabra, usudim se, a imam i dobar tim na čelu sa Croatiom Records. Alka je napisala odličan tekst, a onda sam je ja oblikovala. Zvjezdan je s aranžmanom pomogao da zvuči baš onako kako sam zamislila”, navodi Josipa.
Nova pjesma nastala je nakon pune tri godine otkako je objavila pjesmu “Daleko”, autora Tonija Starešinića i Željke Veverec. Poznato je da Josipa ne žuri s objavom novih pjesama za što ima itekako dobar razlog:
“Više volim ritam u kojem ćeš dati nekakav život pjesmi, pričekaš i vidiš hoće li ta pjesma zaživjeti ili ne. Današnje pjesme se vrlo brzo stvaraju i kao da još brže odlaze. Ne nalazim smisla u tome, pjesmi moraš joj dati prostor i vrijeme da je ljudi čuju, prihvate i zavole”, objasnila je.
I dok je za prethodni singl Josipa snimila spot u Muzeju za umjetnost i obrt čije su prostorije stradale u zagrebačkom potresu, novi videospot bit će umjetničko djelo čiju je režiju preuzeo Filip Gržinčić.
“Veselimo se što imamo priliku snimati s Josipom čiju glazbu volimo i supruga i ja. Na snimanju smo se upoznali, a s pjesmom smo oduševljeni. Originalno je spot zamišljen vani, ali zbog lošeg vremena smo se odlučili za sigurne uvjete u studiju. Pjesma je vrlo dinamična i mistična i asocirala nas je na dramatični i skoro apokaliptični look”, navodi Filip.
Ova je godina za Josipu itekako važna jer osim nove pjesme koju su njeni mnogobrojni fanovi jedva dočekali, Josipa Lisac obilježava i 50 godina od objave albuma “Dnevnik jedne ljubavi” ekskluzivnim limitiranim half speed mastered vinilom koji je masterirao Miles Showell u Abbey Road Studios, a posebnost ovog vinila su arhivski novinski članci i slike objavljeni 1973. godine. Rasprodani koncerti na kojima Josipa osim svoje vrhunske interpretacije bezvremenskih hitova komunicira s publikom, čita poeziju i duhovitim dosjetkama je nasmijava pokazujući koliko je velika njihova ljubav.
“Dok pjevam ne vidim publiku, ali mi smo se upoznali kroz glazbu. Posvećena sam onome što izlazi tog trenutka iz mene, a oni me slušaju u miru. Važno mi je da postoji uzajamno poštovanje, ljubav i zahvalnost”, dodala je Josipa za kraj.