U sklopu ZagrebDoxa, u prepunoj dvorani Kaptol Boutique Cinema održana je svečana premijera dugometražnog dokumentarnog filma Vitić pleše.
Riječ je o dokumentarnom filmu koji u periodu kroz dvadeset godina prati interdisciplinarni projekt zajednice kojemu je cilj obnova zajedničkih prostora stambenog Bloka Narodne banke u Laginjinoj 7 i 9 u Zagrebu, promišljajući materijalnu i nematerijalnu baštinu kao resurs održive obnove, održavanja i korištenja.
Film dokumentira obnovu remek djela moderne arhitekture, vrsnog šibenskog arhitekta Ivana Vitića, zaštićenog spomenika kulture, koji je godinama jedna od najpoželjnijih adresa za stanovanje brojnih hrvatskih arhitekata, umjetnika, glazbenika, novinara i sveučilišnih profesora.
Projekt je 2002. godine pokrenuo umjetnik i redatelj filma, Boris Bakal s organizacijom Bacači sjenki, bilježivši kamerom sve faze obnove zgrade, odnose i dinamiku suvlasnika te upliv nadležnih institucija koje su nakon više od desetljeća niza umjetničkih akcija pokrenule obnovu zgrade 2016. godine.
Nakon dugogodišnjeg rada na filmu i tisuća sati snimljenog materijala, svečana premijera dugometražnog dokumentarnog filma Vitić pleše održana je u sklopu ZagrebDoxa gdje je film prikazan unutar programa Stanje stvari.
Prepuna dvorana Kaptol Boutique Cinema ugostila je suvlasnike zgrade, ugledne arhitekte i umjetnike te predstavnike Grada Zagreba, pa su premijeru filma podržali i Luka Korlaet, Alan Braun, Urša Raukar Gamulin, Josip Paladino, Bojan Navojec, Gino Vitić i brojni
drugi.
Uz redatelja Borisa Bakala i producenticu Adrijanu Prugovečki, na premijeri koja je posvećena preminulom prijatelju i kolegi Martinu Semenčiću, publici su se predstavili i skladatelj Stanko Juzbašić, dizajner zvuka Luka Gamulin, asistentica montaže Marta Bregeš, dizajnerica Mare Šuljak i snimatelji koji su pratili projekt u različitim fazama: Jadran Boban, Davorin Fahn, Veno Mušinović i Srđan Kovačević.
Film je nastao u produkciji Multimedijalne umjetničke organizacije Bacači sjenki, u koprodukciji s Hrvatskom radiotelevizijom, a sufinanciran je sredstvima Hrvatskog audiovizualnog centra, Grada Zagreba te Potprograma MEDIA u sklopu programa Kreativna Europa.